יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

חוק "הסלקציה" . זה מעצבן?! זה מעצבן!

שוב, כרגיל בכנסת ישראל הכבירה מעבירים חוקים, בלי טיפת מחשבה, וטיפת הבנה בנושא, ואפילו בלי התייעצות עם אנשים בתחום.
אז אם אתם שואלים על מה אני מדבר? "חוק הסלקציה".
החוק שהוצע ע"י ח"כ שלמה מולה, ושלי יחימוביץ' אושר בקריאה טרומית, חוק שאוסר על בעלי המועדונים \ פאבים וכו' לבצע סלקציה לאנשים הנכנסים למקום.
בתור אדם שעוד בסצנת הלילה (בתור ברמן), ובתור אחד שמבין מקרוב את המשמעות החשובה של הסלקציה, חוק זה יגרום לקריסה לא מבוטלת של מקומות בילוי, ועלייה באלימות בהם. חוק זה לדברי המחוקק נועד למנוע גזענות בסצנת הלילה - ברור, תבואו מחר לרחוב המסגר תראו רוסים רוקדים עם מרוקאים ואתיופים לצליל שירי הקלינקה, מתחבקים ושותים ערק.
הסלקציה (מלשון Select) באה לבחור את האנשים המתאימים למקום הבילוי. לא תמיד הסלקציהמושלמת, ולפעמים גורמת לאנשים הלא נכונים להשאר בחוץ, נכון. אך עם זאת, סלקטור טוב יעזור בכך שרוב הפעמים לא תהייה אלימות במקום, לא יהייה ערבוב גילאים, וידאג לאקסקלוסיביות של מקום הבילוי.  אין שום סיבה שחבורת ערסונים תכנס למסיבת קיבוץ, וגם כן להפך.
מה שעוד יותר מרגיז, זה שהנציגים שלנו, שבחרנו בקלפי, מעבירים חוקים בלי לחשוב ולהתייעץ עם אנשי המקצוע. אולי שחברי הכנסת יפסיקו לנסות לשים סטימות בחורים ויתחילו לטפל בבעיות מהשורש!
אז אדון שלמה מולה, אכן יש הפליה של אתיופים בארץ, אך זו לא הדרך. וגברת שלי יחימוביץ' היקרה, בבקשה תעשי משהו אחר עם עצמך. ותעשו טובה, תנו להינות.

קישור: הכתבה בNRG על העברת החוק






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה