יום שלישי, 13 באוקטובר 2009

התחלה חדשה

היי שלום, אני שמיל :)
בן 22  (מחר), חייל משוחרר מצפון הארץ. עובד כרגע באבטחה ובבר מקומי בסופ"ש. מחכה בקוצר רוח לחודש ינואר, שבו נטוס מפה לדרום אמריקה(!)

בלוג זה יהייה בלוג אישי, בלי התבכיינויות מיותרות של נערים\רות מתבגרים , אך יראה לגולשים בו את המבט שלי על החיים בצורה הומוריסטית אך לפעמים בעצבים. יהייה פה בעיקר ביקורות לאלבומי מוזיקה ולסינגלים, חוויות וביקורות לסרטים ולסדרות, תהיות, דעות אישיות על דברים שקורים במדינה, וסתם דברים מגניבים שיהייה בא לי לשים פה. בקיצור בלוג ממוצע, ונקווה שלא תשתעממו..

אז לאחר שהסברתי לכם והבנתם אותי, אז אגלה לכם סוד, אחד הדברים המעצבנים אך שאי אפשר בלעדיהם זה נשים.באמת, אני אוהב בחורות, אתם סבבה והכל אבל - , ויש הרבה אבלים בסיפור הזה. והינה הדוגמא הראשונה.

גברת איימי וויאנהאוס הזמרת המהוללת הגדולה. התפרסם בכל מדורי הרכילות כתבה (דוגמא מאתר מאקו )על כך שעשתה הגדלת חזה. יופי! מברוק, חזה גדול זה תמיד טוב. אבל תגידי, באמת, החזה זה הבעייה? מה עם אף? שיער בידיים !!אז ברצינות - בנות המין היפה היקרות, קחו את זה בטיפ גדול לחיים, אנחנו לא אוהבים שיש לכם את יער הכרמל בידיים!




אז לאחר שהתצבנתי, אפשר להפרד ב-כיף עד לפעם הבאה.
סיונרה
 
נ.ב 
ההתאמה לעברית פה מעצבנת אותי גם

תגובה 1:

  1. הגדלת החזה של איימי ויינאהוס הייתה מאוד מאוד הכרחית. החזה שלך מקודם נראה מזעזע, הוא היה מאוד נפול עקב שינויי משקל קיצוניים - בחיים שלי לא ראיתי כזה חזה אצל בחורה צעירה. הבעיה היא שאני לא חושבת שהשתלים החדשים שלה עושים לה חסד, אולי אין להם דרך אחרת להיראות טוב יותר, עקב האנטומיה של הגוף שלה או שפשוט עשו שם עבודה גרועה. זה נראה כמו החזה המנותח של ויקטוריה בקהאם עכשיו.

    השבמחק