יום שלישי, 10 בנובמבר 2009

הגל הבא יהייה ב6 דרגות

קודם כל, שבוע טוב לכולם. התחלתי ברגל ימין את השבוע לאחר בירה והמבורגר ב2 בלילה, למשמע ג'אם סשן בפאב האיזורי, אז זה מצוין. אז מה עניין אותי בזמן האחרון?

 
גוגל גל?! 
חברת גוגל החלה לתת לגולשים להתנסות בשירותה החדש, Wave. זהו לטענתם הולך שירות שהולך לעשות מהפיכה באימיילים ובקשרי אינטרנט. קיבלתי הזמנה לשירות באדיבותו של The IceMan. מהתנסות ראשונה זה מין שילוב של מסנג'ר ואאוטלוק שפשוט רץ על הדפדפן במהירות וביעילות שגוגל מציבה לעצמה כסטנדרט. לא יודע כמה השירות יועיל לי אישית, אבל בתוך ארגונים וחברות זה בטוח יועיל לעבודה ולשיתוף מסמכים מהיר יותר.


 
 שש דרגות של הפרדה? 
לאחר שקראתי פוסט בבלוג שימושיות, קראתי בויקיפדיה את הדף הבא: שש דרגות .
 בקצרה, זוהי תפיסה במדעי החברה, מפי אלברט ברבאשי שמראה לנו כמה העולם קטן, הוא אומר שבעצם בין כל בני האדם בעולם מפרידים הכי הרבה   5אנשים. אני אמקד את התיאוריה הזו למדינה, כשבארץ ההפרדה היא גג 2.
אתמול, התחלתי עם מישהי בפאב, השיחה זרמה מצוין ואז תמיד יש את השלב בשיחה של "מכיר את משה אופניק?", מתי קרה שבעצם לא הכרתם - אותו. חוץ מזה, מה זה חשוב, אז נגיד שאני מכיר את משה. נו ו-?

קצת מוזיקה
אני באמת אוהב מוזיקה ישראלית, מאוד אוהב. אבל די שונא את כל טרנד יוצאי כוכב נולד האלה, כי הם זמרים, לא אמנים. מרגשים אצל רובם שהשיר לא יוצא מהלב ומהשקעה מרובה, אלה יוצא תוך שניה, כמו סינגל של ריהאנה. אבל הפעם, יוצאת כוכב נולד, הפתיעה אותי מאוד לטובה , מרינה מקסימיליאן בלומין (ממ"ב) הוציאה סינגל חדש שניקרא, Maurin. שיר באנגלית, סגנון שקט יחסית. זה מושמע אצלי קבוע באוטו ובמחשב, מין צ'יל אאוט מיוחד שכזה. מאוד ממליץ לכולם להאזין לו.
להורדה

ובנימה זו, שבוע טוב ורגוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה